WELKOM!

1443441124874

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op Just a Girl’s Weblog, mijn persoonlijke Blog over Beauty, Fashion, Lifestyle en meer! … 

Voor de mensen die deze Blog al langer volgen, die weten dat deze site niet helemaal nieuw is. Deze Blog die bestaal al sinds januari 2012. Misschien zul je je afvragen waar al die blogposts dan zijn gebleven? Die heb ik allemaal verwijderd. Ik vond dat het tijd was voor een nieuwe en frisse start van Just a Girl’s Weblog. Ik zal mijzelf en mijn Blog even aan jullie voorstellen…

Zoals ik al vertelde is JAGW in januari 2012 allemaal begonnen. Ik zat vaak op Blogs van andere mensen en het leek mij heel erg leuk om zelf te gaan Bloggen. Dit heb ik dan ook gedaan. Ik heb verschillde artikeltjes geschreven over Beauty, Fashion en Lifestyle. Ik heb ook video’s gemaakt, kreeg producten thuis gestuurd om deze te testen en ik werd uitgenodigd voor events! Hoe tof was dat allemaal! Totdat ik op een gegeven moment ziek werd. Dit alles heeft zo’n 4 jaar geduurd voordat de artsen precies wisten wat er met mij aan de hand is. Ik heb een chronische ziekte, maar daar ik wil ik in een aankomend artikel graag met jullie over praten. Vandaag is het namelijk feest! De (her)opening van Just a Girl’s Weblog!

Wat kun je verwachten op deze Blog? Elke maandag, woensdag & zaterdag zal er een artikel online komen. Mocht je zelf ideeën of suggestief hebben voor Just a Girl’s Weblog, laat het me dan even weten in de comments of je mag me ook altijd een mailtje sturen, dit kan naar:

info@justagirlsweblog.nl

Ik hoop dat ik jullie een beetje wijzer heb gemaakt wat jullie zoal van Just a Girl’s Weblog kunnen verwachten! Ook hoop ik dat ik jullie enthousiast heb gemaakt om vaker mijn Blog te bezoeken. Mocht je Just a Girl’s Weblog willen volgen op Social Media, dan kan dat door op de volgende icoontjes te klikken!

facebook1instagramtwitter

1

Geef een reactie

