AND NOW I’LL DO WHAT’S BEST FOR ME

1.jpg

Ken je dat .. dat je je al zo vaak iets hebt voorgenomen, maar dat het er steeds niet van komt. Dat je allemaal leuke ideeën in je hoofd hebt, maar dat ze er niet uitkomen. Dat heb ik de laatste tijd alleen maar en daar wil ik vanaf! Daarom werd het nodig tijd om wat met die ideeën te gaan doen…

Ik ben in oktober 2015 weer ‘begonnen’ met Bloggen. Nou ja, wat je ‘begonnen’ kunt noemen. Ik heb 2 artikeltjes gepost en dat was het alweer. De drang naar Bloggen is er zeker wel. Ik vind het namelijk ontzettend leuk om te doen, alleen trek ik me teveel aan van anderen. Vinden anderen mijn Blogs wel leuk, vinden ze het niet stom wat ik typ, en met dat soort hersenspinsels heb ik de hele dag wat te doen in mijn hoofd.

Maar ik was er nu wel klaar mee! Ik vind het leuk om te Bloggen, ik vind het leuk om dingen met jullie te delen en dat ga ik dan ook doen!

Wat kun je verwachten op deze Blog … ik probeer zo vaak mogelijk natuurlijk een leuk artikel te posten, maar ik heb naast het Bloggen natuurlijk ook nog mijn dagelijkse bezigheden. Ik werk, heb een huishouden wat ik moet onderhouden en helaas werkt mijn lichaam niet altijd mee. Daar vertel ik jullie misschien later nog wel wat meer over. Maar ik ga er zeker het beste van maken hier op Just a Girl’s Weblog!

Vind je het leuk om mijn Blogs te lezen en zou je er graag meer willen zien? Volg Just a Girl’s Weblog dan op Facebook door op de link te klikken.

PicsArt_1443190283453

Geef een reactie

