MY WEEK IN PHOTO’S || #1

wEEK 1 FOTO

Het is tijd voor de allereerste MY WEEK IN PHOTO’S! Hier laat ik jullie zien wat ik de afgelopen week zoal heb gedaan aan de hand van een aantal foto’s. Afgelopen week had ik een aantal feestjes en werden er pakketjes bezorgd …

2

Misschien klinkt het echt heel raar, maar ik had tot een aantal weken geleden nog nooit een Big Mac gehad. I know, shame on me! Maar wat is dat lekker!

9.jpg

Er is bij ons in de buurt een soort van clubhuis waar regelmatig een gezellige muziekavond/dag is en deze keer was het thema Country. Bij binnenkomst kregen we een mooie cowboyhoed wat natuurlijk helemaal in het thema paste! Voor als je nieuwsgierig bent, ja dit is mijn vriend! šŸ˜‰

3

Toen ik deze reep van Tony’s Chocolonely voor het eerst proefde vond ik hem eigenlijk niet zo heel erg lekker. Dit is de reep met karamel en zeezout. Maar nu ik hem voor de tweede keer heb gekocht vind ik hem ineens veel lekkerder! Dit is die met de oranje wikkel.

4

Mijn lieve vriendinnetje, haar man en hun twee kindjes kwamen bij ons op visite en ze namen dit leuke cadeautje mee! Altijd leuk als je een lief cadeautje krijgt. Het was ook een hele gezellige middag!

1

Deze twee pakketjes kwamen bij mij binnen. Wat er precies in zit dan zien jullie aankomende week op mijn Blog!

5

Afgelopen zaterdag was ik druk bezig met cupcakes bakken en maken voor de Winterfair van mijn werk (kinderopvang). Het zijn een heleboel Melted Snowmans geworden!

8

En dit was de kraam van onze locatie! Ik vind hem er erg gezellig uitzien. De fair was erg druk bezocht wat natuurlijk ook heel erg gezellig was. Er zijn veel spulletjes verkocht. Sommige dingen hadden de kinderen zelf gemaakt en andere spulletjes hadden de leidsters gemaakt.

6

Na de fair lekker pannenkoeken gebakken! En natuurlijk een paar extra pannenkoeken gebakken voor de volgende dag als lunch!

7

Zaterdagavond ben ik nog even de kroeg in geweest, want er speelde een band die normaal ook altijd in het buurthuis is waar ik regelmatig kom. Het was even gezellig en mijn neef (zie foto) was er ook die het geluid regelde. Dus maar even samen op de foto šŸ˜‰

Ik ben verder de afgelopen week druk geweest met werken. Ik werk op maandag t/m donderdag bij een kinderopvang. Ik wilde deze week ook gaan sporten, maar doordat we ook een vergadering hadden en ik tot laat moest werken is dat helaas niet gelukt. Dus hopen dat het aankomende week wel gaat lukken!

juiste groet

Geef een reactie

