NEW IN || ENKElBOOTS

3

Ik kreeg mijn bestelling binnen, een heel mooi paar enkellaarsjes! Ik was hier zo blij mee dat ik dit graag met jullie wilde delen …

Ik was al een tijdje op zoek naar enkellaarsjes met een wat stoerder uiterlijk. Na lang zoeken op het internet heb ik eindelijk mijn paar gevonden!

1

Ik ben helemaal in love op deze enkelboots! Deze kunnen doorgaan voor een wat nettere look, maar ook voor een wat stoerdere look en dat maakt het juist zo leuk vind ik. Je kunt ze combineren met een zwarte skinny jeans, maar ik heb ze ook al onder een strak zwart jurkje gedragen met een leren jasje erover.

2

Ook aan details is gedacht bij deze boots, ze hebben een geribbelde hak, met een stoere gesp en 2 ritsen. Dat geeft net even een wat stoerder uiterlijk.

Zoals jullie wel kunnen lezen ben ik dus erg blij met mijn nieuwe enkelboots. Wil jij ook graag van deze boots bestellen, kijk dan even op de site van Durlinger. Daar heb ik ze besteld, want bij veel sites hadden ze deze schoenen niet meer in de gangbare maten. Op de site staat dat de schoenen binnen 4 werkdagen worden bezorgd, bij mij was dit helaas niet het geval, dus houd een paar dagen extra aan om teleurstelling te voorkomen. Wat wel erg fijn is bij deze webwinkel, dat je geen verzendkosten hoeft te betalen! Ook niet met retourneren, wat ik zelf een pluspunt vind.

Normaal zijn deze boots €64.95, maar ze zijn momenteel in de aanbieding voor €38.95!

juiste groet

3 gedachtes over “NEW IN || ENKElBOOTS

Geef een reactie

