NEW MONTH .. NEW GOALS

1.jpg
Bron foto

Over 2 dagen is het alweer februari, wat gaat dat toch snel! Omdat het een nieuwe maand is, vind ik het ook tijd voor New Goals! Ik stel vaker een doel op, maar of ik me er dan altijd aan houd dat is een tweede, maar ik denk dat wel meer mensen dat hebben. Maar ik ga het gewoon deze maand weer proberen! Kijken jullie mee naar wat mijn doelen voor deze maand zijn? …

1.) Twee keer per week fitnessen

Twee keer per week lijkt mij een haalbaar doel. Ik ben sinds half januari lid van de sportschool bij mij in de buurt en ik probeer al om mij aan twee keer per week te houden. Maar doordat ik vaak laat vrij ben van mijn werd waardoor ik pas tegen 20.00 thuis ben, is het soms lastig om dit doel te behalen. Ik ben wel vaak op vrijdag vrij, dus dan ga ik sowieso lekker sporten!

IMG_20160129_230358_705000

2.) Drie keer per week een artikel online zetten op Just a Girl’s Weblog

Dit is voor mij ook nog wel eens lastig. Niet zo zeer dat ik het niet leuk vind om te Bloggen, maar doordat ik 4 dagen per week werk en daarnaast met mijn gezondheid zit (fibromyalgie & chronische vermoeidheidssyndroom) is het voor mij soms lastig om op tijd artikeltjes klaar te hebben. Daardoor probeer ik altijd een tijdje van tevoren in te plannen, zodat ik wat tijd over heb voor de dagen dat ik niet kan typen.

1443441124874

3.) Elke dag een foto posten op Instagram

Dit is iets wat ik gewoon heel erg leuk vind om te doen, maar wat er soms gewoon niet van komt. Maar nu ik elke maandag het artikel My Week in Photo’s online laat komen, moet ik sowieso foto’s gaan maken. Dus dan probeer ik ze ook maar gelijk op Instagram te zetten! Klik hier om naar mijn Instagram account toe te gaan!

Screenshot_2016-01-29-22-04-08-1.png

3 doelen vind ik eerst wel genoeg, zo blijft het ook een beetje haalbaar en leuk!

Heb jij ook doelen voor februari? Laat het me weten bij de comments!

juiste groet

Geef een reactie

