MY WEEK IN PHOTO’S || #2

PicsArt_1453645514181.jpg

Het is alweer tijd voor de tweede My week in Photo’s op Just a Girl’s Weblog.nl! Ik laat jullie zien wat ik de afgelopen week zoal heb gedaan aan de hand van foto’s. Kijken jullie mee? …

2.jpgIk heb mijn gelnagels weer laten bijwerken. Dat werd ook wel tijd, want door ziekte was het al 4,5e week geleden dat het was gebeurt. Normaal gesproken laat ik het om de 3 á 4 weken bijwerken.

IMG_20160130_122046_526000

Ik kreeg ook weer mooie roosjes van mijn lieve vriendje! De vorige bos die hij me had gegeven heeft gewoon 20 dagen gestaan! Eens kijken hoe lang deze mooie rozen het vol gaan houden.

IMG_20160130_200741_058000

Ik was een beetje aan het knutselen met leuke quotes. Ik had namelijk leuke lijstjes gekocht bij de Action en daar moeten wat leuke quotes in. Deze heb ik zelfgemaakt! De foto met de palmbomen heb ik afgelopen december gemaakt op vakantie! Wish I was there …

3

Ook was ik samen met mijn vriend te vinden in de sportschool. Alleen heb ik wel besloten om naar een andere sportschool te gaan. Deze is in een soort loods, maar is zo ongelooflijk koud dat je helemaal niet warm word tijdens het sporten. Ik heb elke keer erg last van mijn lichaam als ik klaar ben met sporten dus ik ben aan het kijken voor een andere.

1

Mijn lieve kleine vriendje Jopke lag zo lekker op het kussen op de bank (waar hij eigenlijk helemaal niet op mag), dat ik er wel even een foto van moest maken!

IMG_20160129_211021_485000

Ook ben ik naar de bioscoop geweest! Eerst even wat eten bij de Mc Donalds en dan door naar de bios voor de film Creed. Wat een mooie film was dat zeg! Het is een vervolg op alle Rocky films. Nou waren die afgelopen week op tv en heb ik een paar kleine stukjes daarvan gezien, maar dat vond ik echt vreselijk. Daarom had ik even mijn bedenkingen bij deze film, maar wat ben ik blij dat ik hem wel heb gezien! Er zit een mooi verhaal in, leuke acteurs, mooie stukken kortom zeker een aanrader!

Verder was ik niet helemaal fit deze week dus heb ik het een beetje rustig aan gedaan. Op het werk zijn veel kindjes momenteel ziek en ik zit er zeker niet op te wachten om zelf ook ziek te worden. Hopelijk slaat de griep mij over.

Wat hebben jullie afgelopen week gedaan? Laat het me weten bij de comments!

juiste groet

 

Geef een reactie

