MY FIVE FAVORITE… || SERIES

bron fotoFIVE FAFOURITES HEADER.jpg

Door het koude weer van de afgelopen tijd vind ik het erg fijn om een leuke serie te kijken via Netflix. Ik heb mijn top 5 even voor jullie op een rij gezet. Met op nr 1 …

1.) New Girl

Op nummer 1 staat toch wel New Girl. Ik vind het een heerlijke serie om naar te kijken. Het bevat droge humor, flauwe grappen en een romantische verhaallijn, dus je moet er wel van houden. Ik heb alle seizoenen die op Netflix staan al gekeken, dus ik wacht met smart op het volgende seizoen. Mocht je nou geen Netflix hebben, dan kan je de serie ook op MTV volgen. Het gaat over Jessica die net gedumpt is door haar vriend. Ze is op zoek naar een woonruimte en reageert op de advertentie van drie jongens die in één appartement wonen. Eerst willen ze haar er liever niet bij hebben, maar als ze horen dat haar beste vriendin een model is veranderen ze van gedachten. Er gebeuren keer op keer grappige dingen in en dat houd het leuk!


bron foto

2. Sons of Anarchy

Deze serie heb ik samen gekeken met mijn vriend. Er komt wel veel geweld in voor, maar ik vind het een erg leuke serie om naar te kijken. Hier ben ik ook al helemaal klaar mee en we wachten nu op het volgende seizoen. Volgens mij kan dat niet lang meer duren. Er zit ook een mooie verhaallijn in, maar je moet het echt wel helemaal vanaf het begin bekijken. Het gaat over een motorclub die veel handelt met andere clubs en daardoor vaak in de problemen komt. Het gaat over hoe ze hun families onderhouden en wat families daar vaak allemaal voor op moeten geven. Ze denken elkaar allemaal te kunnen vertrouwen binnen de club, maar dat is helaas vaak niet zo.


bron foto

3.) Once upon a time

Met deze serie ben ik nog bezig, maar ik vind hem wel heel leuk! In het begin moet je er echt wel even inkomen, want het gaat over twee verhaallijnen. Eén die zich in het heden afspeeld, maar ook één die zich in het verleden afspeeld. En die twee verhaallijnen komen op den duur samen. Het klinkt heel ingewikkeld, maar ik vind het heel leuk om te volgen. Het gaat over alle sprookjesfiguren die we allemaal wel kennen die van alles meemaken in het verleden en in het heden en dat heeft weer met elkaar te maken. Lastig uit te leggen allemaal, ga hem daarom maar gewoon lekker kijken!


bron foto

4.) Prison Break

Dit is een serie die ik ook al helemaal heb uitgekeken. Ik vind het echt mooi in elkaar gezet, al vind ik seizoen 1 nog het mooiste. Dat hij echt moet ontsnappen uit de gevangenis. Daarna vond ik het wel wat minder om naar te kijken, maar het blijft wel boeiend genoeg om het allemaal af te kijken.


bron foto

5.) Homeland

Deze serie kijk ik samen met mijn vriend en daar zijn we nu nog mee bezig. Het is een serie die over de CSI gaat en over oorlogen. Hierbij vind ik ook seizoen 1 het leukste en spannendste en zit je je telkens af te vragen wat er gaat gebeuren. Dit vind ik minder worden als je wat verder bent bij de serie, maar het blijft nog wel leuk om te volgen.


bron foto

Ik hoop dat ik jullie op wat leuke ideeën heb gebracht qua series.

En ik hoop dat jullie nog ideeën hebben voor mij ?! Weet je een leuke serie, laat het me weten bij de comments!

juiste groet

Geef een reactie

