REVIEW || WATERFLESJE MET FRUITFILTER

1

Elke keer neem ik me voor om meer water te drinken op een dag, maar telkens lukt het me maar niet. Nu kreeg ik de gelegenheid om dit leuke waterflesje te testen! Het is niet zo maar een waterflesje, hier zit namelijk ook een fruitfilter bij in. Hoe leuk is dat! Benieuwd wat ik van dit flesje vind? Lees dan even verder …

1

Het flesje kreeg ik binnen in een doosje. Het flesje zelf vind ik er erg leuk uitzien en de roze kleur springt er lekker uit. Het flesje heeft een inhoud van 700 ml.

3

Als je het flesje uit elkaar haalt bestaat het uit drie delen. Het flesje zelf waar je het water in kunt doen, een filter voor het fruit en de dop die goed af te sluiten is. Het flesje is van een goede kwaliteit, 100% Tritan & BPA vrij (Bisphenol is een schadelijke stof die voornamelijk, maar niet alleen, wordt gebruikt voor het maken van polycarbonaat, hard, doorzichtig plastic met  het recycleteken #7 erop)

9

Dit is dus het filter waar het om gaat, hier kun je verschillende soorten fruit in doen. Je kunt bijvoorbeeld kiezen uit de volgende combinaties:

– aardbeien & sinaasappel
– aardbeien & munt
– komkommer & munt
– citroen & aardbeien
– frambozen & ananas
– ananas & munt
– ananas & mango
– frambozen & limoen

5.jpg

Genoeg gepraat over het flesje, laten we het gaan uittesten! Ik heb gekozen voor de combi van komkommer & munt. Dit is een lekkere frisse combi en daar hou ik wel van.

6

Ik heb de komkommer in kleine stukjes gesneden en die doe je samen met de blaadjes munt in het fruitfilter.

7

En zo ziet het er dan uit in de fles met water! Zoals ik al aan had gegeven vind ik het nogal lastig om elke dag genoeg water te drinken. De fles zorgt ervoor dat je op een leuke manier water kan drinken en het is echt fijn dat er een lekker smaakje aan zit. En op deze manier is het ook als detox middel te gebruiken. Dan moet je ongeveer een half uur van tevoren je flesje klaarmaken met het fruit wat je wilt gebruiken en dan in de koelkast zetten. Het fruit heeft namelijk even de tijd nodig om zich te mengen met het water. In de zomer zou je ook lekker ijsblokjes toe kunnen voegen.

8

Ik vind het flesje erg handig in gebruik. Hij is niet al te groot en daardoor makkelijk mee te nemen. Het heeft een leuk uiterlijk en ik vind het fijn dat je door middel van het filter je eigen smaakje aan je water geven. Ik ben dus tevreden over dit waterflesje met fruitfilter.

Wil je nou ook zo’n leuk waterflesje met fruitfilter, ga dan even naar de site van Jonkshop.nl. Door op de link te klikken kom je bij dit waterflesje, maar ze hebben nog veel meer leuke spulletjes!

Wat vinden jullie van dit waterflesje? Weet jij nog leuke combinaties wat je in het fruitfilter kunt doen? Laat het me weten bij de comments.

juiste groet

Een gedachte over “REVIEW || WATERFLESJE MET FRUITFILTER

  1. Pingback: MY WEEK IN PHOTO’S || #3 |

Geef een reactie

