MY WEEK IN PHOTO’S || #3

 

header

Deze week mocht ik een leuk artikel schrijven voor een site, ging ik weer een keek koken in plaats van mijn vriend, is Bakker Bart erg creatief geweest bij mij op het werk en helaas kreeg ik ook de griep te pakken. Benieuws naar de foto’s?! …

5.jpg

Deze foto is van vorige week zondag, toen was er een open podium bij mij in de buurt. Dit is altijd de laatste zondag van de maand en bandjes en muziekliefhebbers krijgen dan de kans om zich te laten horen. Het is altijd erg gezellig en dat was het deze keer ook weer.

4

Even knuffelen met mijn lieve hondje nadat ik terug kwam van het werk. Hij is dan altijd helemaal blij! In april word hij alweer 8 jaar!

1

Meestal kookt mijn vriend, maar ik vond dat het tijd was dat ik weer een keer de pannen tevoorschijn moest halen. Ik maakte Kip Jambalaya van de wereldgerechten van Knorr. Echt een lekker recept vind ik dit altijd. En je hebt een hele pan vol, wat voor 2 personen natuurlijk teveel is. Daarom heb ik 3 porties in de diepvries gedaan. Ik moet namelijk 4 dagen in de week tot laat werken en zo af en toe eet ik dan op het werk. En dit is ideaal om even snel op te warmen in de magnetron.

IMG_20160206_131232.jpg

Afgelopen week mocht ik een leuk artikel schrijven voor Jonkshop.nl dat over het waterflesje met fruitfilter ging zoals op de afbeelding te zien is. Mocht je het artikel nog niet hebben gelezen, klik dan even op deze link.

screenshot jonkshop.nl.png

En zo stond ik dus met mijn site op Jonkshop.nl! Hoe leuk is dat! Je hebt trouwens ook allemaal andere leuke items op de site, neem zeker even een kijkje!

2

Omdat ik me de hele week al niet fit voelde, ging ik het ’s avonds lekker rustig aan doen. Samen met mijn vriend een filmpje kijken op de bank met een bak popcorn moet kunnen toch?!

3

Normaal staat er op mijn werk altijd een bak buiten waar de bakker het brood in kan doen. Deze stond hier duidelijk niet buiten, maar gelukkig was de bakker creatief genoeg om het brood niet buiten op de grond te leggen! Thumbs up voor Bakker Bart!

6

En verder lig ik al vanaf donderdagavond ziek op de bank .. ik heb flink de griep te pakken inclusief die vreselijke spierpijn en zere gewrichten die natuurlijk bij de griep hoort. En ik hoest me een ongeluk. Hopelijk kan ik snel weer aan het werk, want ik heb die bank nu wel gezien! Maar volgens mij denkt mijn hondje daar anders over 😉

Wat hebben jullie afgelopen week uitgespookt? Heb jij nog carnaval gevierd? Let me know bij de comments!

juiste groet

Geef een reactie

