RECEPT || BANANA PANCAKES

PicsArt_1454934402974.jpg

Vandaag heb ik een simpel, maar lekker recept voor jullie! Banana Pancakes! En je bent maar 2 ingrediënten nodig! Benieuwd hoe je deze schattige pannenkoekjes maakt, lees dan verder …

Het enige wat je nodig bent is een banaan & twee eieren.

2.jpg

Doe de banaan in stukjes in een kom en prak deze fijn met een vork.

3.jpg

Doe vervolgens de twee eieren erbij en kluts dit goed door elkaar.

4.jpg

Als je alles door elkaar hebt geprakt en gehusseld dan krijg je dit ‘beslag’. Nu is het tijd om een koekenpan met een scheutje olie op het vuur te zetten!

5

Ik heb ervoor gekozen om kleine pancakes te maken, omdat ik dit lekkerder vind eten. En zo duurt het ook niet zo lang voordat de pannenkoekjes te eten zijn.

6.jpg

Laat ze lekker bruin worden aan beide zijden in de pan. Ik heb ze een paar keer omgedraaid, zodat ze niet te donker worden, maar van binnen wel lekker gaar.

7.jpg

Je kunt ongeveer 6 kleine pannenkoekjes maken van het ‘beslag’. Daarna leg je het leuk op een bordje en smullen maar! Ik heb ervoor gekozen om het iets zoeter te maken van smaak door er wat poedersuiker overheen te doen.

Dit is een koolhydraatarm recept die je kunt gebruiken voor een lekker ontbijtje, lunch of tussendoortje!

Wat vind jij van de banana pancakes? Ga jij ze maken? Of heb je ze al eens gemaakt?
Let me know bij de comments!

juiste groet

Een gedachte over “RECEPT || BANANA PANCAKES

Geef een reactie

